Vragen?

vragen

    • 1. KAN DE AUTO NAAR DE LUCHTHAVEN GEBRACHT WORDEN?

      Een medewerker van ons bedrijf (wij hebben een wit shirt aan) wacht jou op bij parkeerplaats P3 links van de luchthaven. Als er door omstandigheden een ander ontmoetingspunt is, dan wordt dit duidelijk in de bevestigingsmail aangegeven.

    • 2. ZIJN ER KOSTEN VOOR LUCHTHAVENAFLEVERING?

      08.00 – 19.00 uur: zonder extra kosten
      19.00 – 22.00 uur: € 10.-
      22.00 – 02.00 uur: € 25.-
      02:00 – 03:00 uur: € 30.-
      Zondagen en feestdagen: 08.00 – 22.00 uur: 10€ 22.00-02.00 € 25.- 02.00-03.00 € 30.-

    • 3. KAN IK EEN AUTO HUREN ZONDER CREDITCARD?

      Nee, op het moment dat je een reservering maakt zijn de volledige gegevens van een creditcard nodig. Bij aankomst kan je kiezen hoe je wilt betalen. Mocht je de auto niet afhalen (no show) dan wordt één dag huur in rekening gebracht. Je kunt je autoreservering tot min. 72 uur voor de afhaaldag annuleren zonder kosten. 
      Je kunt ook bij ons huren met een prepaid creditcard van Mastercard. 

    • 4. WAT IS DE MINIMUMLEEFTIJD OM EEN AUTO TE HUREN?

      21 jaar en 2 jaar rijervaring (kleine auto’s).

    • 5. HEB JE EEN RIJBEWIJS NODIG VOOR HET HUREN VAN EEN SCOOTER?

      Voor het huren van een scooter heb je een brommerrijbewijs nodig of autorijbewijs en ervaring. Mocht je in het bezit zijn van een SPAANS rijbewijs klasse B met min. 3 jaar rijervaring dan kan je tot en met 125CC huren (geldig volgens Spaanse wetten). Voor niet Spanjaarden geldt de wet van het thuisland. Dat betekent dat je als Nederlander met alleen rijbewijs B geen scooter of motorfiets mag huren met een cilinderinhoud van meer dan 49cc.

      Extra informatie
      AFLEVEREN OP LUCHTHAVEN: Gratis van 08.00-19.00 uur en naar ons hoofdkantoor in San Jordi. Van 19.00-22.00 uur 10 euro. Van 22.00-02.00 25 euro. Zon- en feestdagen van 08.00-22.00 10 euro.

      AFGIFTE LUCHTHAVEN: € 15.-  3 dagen huur: € 25.- (inclusief benzine). Teruggave van onze scooters op onze kantoren is gratis

      BENZINE: De scooter wordt met een volle tank afgegeven en zo dient men die ook terug te geven. Mocht er benzine missen bij teruggave dan worden de missende liters + € 15.- voor servicekosten doorberekend op uw laatste huurdag. Luchthaven: bij min. 3 dagen huur dient u de scooter leeg terug te brengen.

    • 6. WAT DEKT DE VERZEKERING?

      De verzekering dekt schade aan derden, inzittenden en diefstal. Het eigen risico hangt af van het model wat u huurt (€ 180.- tot € 1.500.- max.)

      Als u de auto heeft gehuurd met eigen risico en u wilt dat deze persoonlijk gecontroleerd wordt door ons personeel op de laatste dag dan kan dit op ons kantoor gelegen aan de grote weg van de luchthaven tijdens onze openingstijden (09-19.00 uur) of op ons hoofdkantoor in San Antonio van maandag t/m zaterdag van 09-21.00 uur en zondagen van 09-13.00 uur (Zomer). Mocht u teruggave buiten deze tijden vallen en u hebt nieuwe schade aan de auto, dan wordt de auto gefotografeerd op dezelfde plek als waar u deze hebt achtergelaten en deze foto´s worden geldig verklaard. De cliënt is verantwoordelijk voor de schade tot aan het moment dat ons personeel de auto ophaalt. Ons bedrijf informeert de cliënt zo snel mogelijk per email en voegt de foto´s bij die gemaakt zijn van de schade en positie van de auto.

    • 7. WAT ZIJN DE KOSTEN MOCHT IK WILLEN ANNULEREN?

      Mocht u minder dan 72 uur voor de afhaaldatum de reservering annuleren wordt er 1 dag autohuur in rekening gebracht.
      Behalve voor de maanden juni, juli, augustus en september voor de automaten, Jeeps, cabrio´s, minibussen en andere luxe auto´s. Mocht u met min. 30 dagen voor aankomst annuleren worden er geen kosten in rekening gebracht, 30-15 dagen voor aankomst word 10% van het totaal in rekening gebracht en minder dan 15 dagen van tevoren word 20% van het totaal van de reservering in rekening gebracht.

    • 8. DEKT DE VERZEKERING HET VERLIES VAN DE AUTOSLEUTELS EN GESTOLEN VOORWERPEN?

      Het verlies van autosleutels is niet inclusief en de kosten zijn voor rekening van de cliënt.
      Wij vragen u niks in de auto te laten liggen en de auto niet ongeopend te laten, zo voorkomen we schade aan sloten of ramen. Mocht u de autosleutels verloren zijn of gestolen dan dient de cliënt hiervoor te betalen.

    • 9. HOE KAN IK DE BORGSOM ACHTERLATEN?

      We belasten uw creditcard voor het bedrag van de borgsom. Mocht er geen beroep gedaan zijn op het eigen risico word deze binnen 72 uur na het inleveren van de auto weer teruggestort. Het eigen risico moet worden betaald bij huurbegin mocht u niet de All Risk (FW) -verzekering hebben afgesloten. Wordt de auto zonder nieuwe schade teruggebracht dan wordt dit bedrag teruggestort naar uw creditcard.

    • 10. WELKE VOORWAARDEN HEEFT U VOOR BRANDSTOF?

      U ontvangt de auto met een volle tank.  Aan het einde van de huurperiode moet deze ook weer volgetankt ingeleverd worden. Mocht u deze niet afgetankt teruggeven dan brengen wij de missende aantal liters in rekening en 9€ voor service kosten

    • 11. HOE KAN IK JULLIE BEREIKEN?

      Wij zijn goed te bereiken via een persoonlijk bericht op Facebook. Hier zijn wij nagenoeg altijd online en kunnen u hier informatie verstrekken. U kunt ook altijd een mail sturen naar autverhuur@ibizavandaag.nl.
      Als u eenmaal heeft gereserveerd ontvangt u het telefoonnummer van degene die u ontvangen om uw auto in ontvangst te nemen. Heeft u onderweg grote vertraging, of kunt u ons niet vinden, dan kunt u altijd contact zoeken met onze mensen.

12. IK HEB VERTRAGING, WAT MOET IK DOEN?

Vertraging is natuurlijk altijd vervelend. Onze medewerkers houden de vluchten in de gaten en weten het als u een half uurtje later komt. Wordt het echter uren of erger, stuur dan een mailtje naar het emailadres uit de reserveringsbevestiging, of bel met één van de nummers uit de bevestiging.